lördag 11 juni 2011

För jag har

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!

Vilka härliga dagar vi har haft denna veckan! Kanske lite för mycket att dricka för en del, men man tar bara studenten en gång i livet så varför inte gå fullt ut! Fullt ös, HELT medvetslös ;-) Torsdagen var awsome så klart! Party all night long! Fredagen var nära till samma glädje när jag fick ett samtal från min nya chef, 4 veckor + troligen timanställning :D Gött att kunna säga att man inte är arbetslös :) Sjukt nöjd!

Idag ska det kollas på ny cykel :D Hoppas att man kan få med en hem redan idag :) Ska köpa mig en redig tantcykel men en soffa till sadel :) Detta görs med älsklingen så klart och Jenniefer :) Nu ligger min älskling och sover bredvid men tänkte väcka honom snart så vi kan äta och städa lite innan vi får besök :)

Ha det gött, jag är mycket trött ^^,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar