tisdag 15 mars 2011

Katter!

Igår var VD för Djurskyddet bohuslän hemma hos oss och vi blev godkända som jourhem! :D Så imorgon skall hon ringa och då har hon bestämt vilken/vilka katter vi skall ha till vidare :) Det lutar mot att vi ska ha två systrar eller deras bror :) Sjukt mysigt! Tror att Oscar kommer att bli mycket gladare också för han är så ledsen när vi inte har Donna hemma hos oss, så det kommer att bli toppen bra!!!

För övrigt har jag jätteont i mina leder men har i alla fall fått tid på vårdcentralen, (har väntat sen september -.-) Så jag hoppas verkligen att jag får en remiss skickad till reumatologen på Uddevalla sjukhus. Det ultimata hade varit att få hundratals cortison sprutor i alla böjbara delar av min kropp för att jag skall kunna göra någon ting över huvudtaget. I dag är andra dagen hemma från skolan och jag hoppas verkligen att jag kan gå imorgon så jag inte missa så mycket :)

Nu ska jag hjälpa min älskling att plugga lite =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar