torsdag 31 mars 2011

Ny lägenhet

I veckan fick vi reda på att vi inte får bo kvar i lägenheten pga att huset ska byggas om till älderbooende. Så nu måste vi hitta en ny lägenheten... Drygt! Som tur är kommer vi troligen slippa uppsägnings tiden och det är väl det ända positiva. Var i alla fall inne på Uddevallahem igår och det låg två stycken tvåor ute som passar oss jättebra både i pris och storlek så nu är det bara att vänta på besked om vi får åka och kolla på dem. Det hade vart guld om vi kunde få någon av de lägenheterna! Den ena ligger lite utanför stan och den andra mitt i stan.

Förövrigt så är jag sjukt arg på skolan som sabbat allt!! Har bett en lärare om uppgifter sen tidigt i höstas men har ännu inte fått dem.. Jag har funderat på om man kan anmäla skolan pga allt som jag missar och de poängen som saknas, mina klasskamrater saknar 150p och jag har svårt att tror att skolan kan fixa det på två månader.. Ne nu ska jag inte klaga mer! Idag ska vi i alla fall fira Beccis och imorgon ska vi fira henne igen hemma hos pappa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar