tisdag 15 februari 2011

Back to school

Efter ytterligare en veckan hemma från skolan med influensa är jag tillbaka :) Denna veckan väntas dock fyra prov och inlämning av projektarbetet -.- Så det blir ingen ro och ingen vila denna veckan, kommer få dricka hinkvis med kaffe för att kunna vara vaken :P

Nu sitter jag på arbetsmiljö och säkerhet sjukt tråkigt!! Som tur är har vi vikarie och då kan jag passa på att skriva lite här :) Efter denna lektionen har jag håltimma till kl 14.20 men idag så stannar Amanda och Madde kvar så vi kan jobba med projektarbetet :) Vi ska skriva en rapport på 4 A4 sidor :O Kommer ta jääättte lång tid... Men det är lika bra att få det gjort så man slipper stressa med den :) Nu ska jag kolla runt efter student klänning på nätet :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar