fredag 4 februari 2011

Fotografering

Nu skall jag och Amanda snart upp till studion och fota :D Sjukt roligt då det var så länge sen vi fotade varandra och inte massa fjortisar från HV... Så idag ska jag fota henne och nästa vecka skall hon fota mig :) Bilderna skall vi använda till vårt projektarbete som skall vara klart den 18:e och vi ligger lite efter :P Först var ju planen att vi skulle fixa en snygg hemsida att lägga upp bilderna på men det sket sig totalt så vi ska ha en vernissage i stället antigen på Frideborg eller nere i skolan :) Tror att det kommer bli mycket bättre :)

Ikväll är det Anton som lagar mat, jätteskönt att slippa det och bara komma hem och sätta sig och äta. Själv tänkte jag fixa något fredags mys men vet inte riktigt vad jag skall göra än, men det blir säkert något gott =) Imorgon ska vi till simhallen med mor min och hennes man och bada med deras ungar =)På kvällen ska Anton på fest hos en kompis i huset bredvid och jag skall vara hemma med Emmelie och Noah :) Emmelie dejtar förresten Antons kompis :) Så vi ska väl se på en riktig tjejfilm och snacka massa goja :P Mysigt <3

Nu är det bara en kvart kvar så vi får väl börja dra oss upp till el Fridoborgo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar