torsdag 17 februari 2011

Tröttsamt

Blir så arg på det företaget där jag köpte min nya laddare! Även denna har gått sönder :@ Fattar inte varför?! Så nu får jag väl mejla dom igenom och be om en ny, igen...

Sitter i alla fall på skolan med Amanda och väntar på att lektionen snart ska börja, tror att vi ska ha mediakunskap vi har i alla fall Marcus. Så vi kommer antagligen börja om 20 min i ställer för om 5 min som vi egentligen ska. Efter skolan så ska jag skriva prov i arbetsmiljö och säkerhet och även i samhällskunskap på loppet om en timma :S Men det går nog bra, hoppas jag i alla fall :) Imogon måste jag och Amanda jobba skit mycket med projektarbetet för att få klart texten och skriva ut ca 30 bilder, vilket kommer ta sjukt lång tid. Som tur är, är det snart lov i alla fall :) Ska försöka att vila ut lite denna gången i alla fall.

På lördag fyller Antons morfar år så vi ska gå ut och äta med Mormor, morfar och Victor :) På söndag skall jag och kanske Anton passa Isak medan mamma och Robert är i kyrkan, super mysigt :) Ska se om Emmelie och Noah vill följa med ut på promenad eller bara sitta uppe hos oss och ha det mysigt ;)

I eftermiddag ska Anton tydligen till Tommy så jag får tvätta själv, blä! Sjukt tråkigt. Men men katten kissade ju på Antons täcke igen så det måste tvättas idag... Måste verkligen köpa en tvättmaskin när vi har en större lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar