måndag 4 april 2011

Dax att knyta på löparskorna..

Igår fick vi hem en mycket söt och blyg lite katt vid namnet Jane, så otroligt söt! Hon kommer att bo hos oss framöver tills hon är redo att flytta till en familj, men med tanke på Antons reaktion igår är det inte omöjligt att vi själva kommer att adoptera henne :P Oscar är dock väldigt svartsjuk på denna lilla tös, vilket resulterar i att han är sjukt gosig, och det är ju inte helt fel att han för en gångs skull vill att man kelar med honom =)

Just nu sitter jag på biblioteket och "pluggar" på talet jag sk ha i eftermiddag, det går inte framåt kan jag säga... Började med det igår och har skrivit sju rader.. Usch jag hatar verkligen att prata inför människor... Men det går säkert bra :P

Idag har Anton praktik och kommer hem sent så jag tänkte passa på att gå ut och springa, känner att busskortet var både bra och dåligt... Mina leder är bättre med resten han kroppen känner sig inte lika pigg, har tappat de muskler jag hade så nu måste man börja om från början, igen... Men det ska i alla fall bli riktigt skönt att komma igång med springandet igen =) Om några veckor är nog kroppen med på noterna igen, och då kan man ta med sig Donna ut, hon behöver också röra på sig lite efter vintern, sådan matte sådan hund :P Hahah! Ne jag antar att jag måste skriva vidare på mitt tal, lägger nog upp en bild på Jane i veckan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar