onsdag 25 maj 2011

After eight

I morse vaknade Anton kl 06.20 med migränanfall, usch! Stackare. Så det var lika bra att gå upp och pyssla om honom och hunden som är lite kass i magen. Så kl halv 8 var Donna och jag ut på vår dagliga morgon promenad på 40 min. Kom tillbaka och begav min till torp och köpte värktabletter och mat. Nu sitter jag i skolan och degar eftersom jag är klar med allt i denna kursen :D Ikväll ska jag plugga, baka och pyssla om mina älsklingar <3

Redan igår började jag att förbereda inför studenten med att baka en drömrulltårta med en liten smak av after eight. Använde mig av vanligt rulltårtsrecept och tillsatte kakao och krossad blockchoklad från Kahls men mint smak, hett tips för alla som älskar att baka :) Lite dyr men absolut värt pengarna ;-) Till fyllning gjorde jag en enkel smörkräm :) Dock glömde jag att ta kort på resultatet, så det kommer upp snart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar