tisdag 3 maj 2011

Snö? I maj? :S

Igår kväll åkte älsklingen och tränade och kom hem sent så jag fick gå och lägga mig ensam :( Det känns sjukt tomt att somna utan honom, har gjort det många gånger innan men det känns lika tomt ändå, fast det tråkigaste är att han började praktiken kl 06.20 så jag fick inte träffa han i morse heller, jättetråkigt att äta frukost själv.. Idag hoppas jag att vi hinner ses mer i alla fall ;) I alla fall i morse när jag vaknade märkte jag att det snöade flingor stora som bullar :S :O Helt galet! Men det ska tydligen över gå till regn vid lunch typ =) Härligt det för snö vill jag inte ha i maj :P

Idag är det tisdag och det innebär håltimme mellan kl 11 och 14.20 :O Helt värdelöst! hur tänker dom egentligen? Ska man vara tvungen att sitta i skolan i nästa tre och en halv timma? Idag tänkte jag i alla fall gå och simma för att fördriva tiden lite, beach 2011 känns inte helt okej :P Men förhoppningsvis kommer jag att jobba hela sommaren så jag kommer inte hinna vara på stranden :P Nu är det inte alls långt kvar till studenten :D Ska bli så otroligt skönt att slippa Plusgymnasiet! Hatar verkligen denna skolan. Den suger... Ingen borde börja här som har planer på att börja högskola efter studenten. Ingen studievägledare, lärarna har ingen kolla på att man saknar poäng och lärare med dålig attityd mot eleverna...

Fick reda på att Antons mamma ställer upp med att vi kan vara hos dom på studenten eftersom att vi blir en hel del :) Så otroligt snällt av henne <3 Det kommer bli en helt otroligt bra dag :D <3 Inget mer Plusgymnasie!!! :D

Denna regniga dag piggas upp med musik av Katy Perry och Glee ;D Här är ett klipp <3

http://www.youtube.com/watch?v=E46BhMIRujI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar