tisdag 10 maj 2011

Värme

Äntligen är det fint väder igen och jag älskar det! Mår sjukt bra så fort det är fint väder, inte speciellt ont i lederna och sjukt pigg på dagarna :) Helt underbart! Börjar bli riktigt brun nu också :D Alla som känner mig vet att jag blir en riktig pepparkaka på sommaren =)

Dock blir jag trött så fort jag kommer hem pga. att jag måste, diska, städa, laga mat och plugga, + ta hand om Anton som tydligen inte kan det själv.. Sjukt jobbigt! Har försökt hålla en god min men jag orkar inte det längre, fick för övrigt reda på att min farmor har fått cancer :'( Jätte jobbigt.. Så vi ska åka dit och hälsa på snart, har inte träffat henne och min faster på flera år. Tror inte att jag träffat dem sen jag var 12-13 år så det är ju ca 7-8 år sedan nu. Hoppas verkligen att behandlingarna hjälper så att hon blir frisk igen! Saknar att träffa dom, vi var där mycket när vi var små men sen vi flyttade från Göteborg och upp till Uddevalla har det inte blivit av. Men det ska det bli ändring på! Ska köpa fritidskort till sommaren och då kan jag åka ner oftare :)

Nu sitter jag på dagens ända lektion som började kl 14.20, sjukt segt... Efter lektionen är slut ska jag hem och lämna busskort och hämta lite saker och sedan åka hem till pappa och Jenniefer och sover över eftersom Anton ska vara bort hela dagen och sedan sova hos en kompis. Jätte tråkigt att sova själv, speciellt när maten typ en slut, eftersom någon köpte cigg för de sista pengarna :@ Så det blir skönt att komma bort lite :) Ne nu är det dax att svara på lite frågor om genetik ;) Kraam!
Bild på min lilla Donnis ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar