onsdag 24 november 2010

En sådan där lång seg dag...

Anton började kl halv 9 idag så jag följde med ner till skolan för att kunna sitta lite vid internet och så att jag hade någon att hålla i på väg till stan. Det är det jobbigaste just nu när det är snö, att kunde kunna gå till skolan själv för att man är rädd att benen ger vika och man inte kommer upp igen... Jag är så glad att jag har min Anton! :) Igår när vi kom hem från intervjun var Oscar helt galen och sprang omkring i hela lägenheten, han börjar bli fet så det är väl bra att han rör på sig lite :P Han ser ut som en stor boll av päls :)

Min första lektion börjar kl 10.50 så det är ca 2 timmar kvar sen har jag lunch, projektarbete och naturkunskap B. Även om jag börjar sent är det segaste dagen på veckan tror jag :P Kolla in vårat projektarbete på plusmedia08.n.nu :) Ha inte hunnit att lägga upp så mycket bilder än men kommer lägga upp de bilder jag är mest nöjd med här under en flik =) Så det kommer nog upp lite bilder idag till och med... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar