måndag 29 november 2010

Snö

I helgen har det fallit ca 50 cm snö här i Uddevalla, det har resulterat till inställda bussar, olyckor och en hel den skottning hos svärföräldrarna. I lördags var det släktkalas för min Anton det var jätte trevligt. Anton och hans bror var tvungna att skotta en gång i timman men varje gång de kom ut var det lika mycket snö igen :P Haha! Vid 23 hade alla utom vi och Farmor Ruth åkt hem så vi satt och hade det mysigt. Sen var det bara att traska hem i snöstormen. Väl hemma var hela balkongen in snöade och det var sjukt kallt i hela lägenheten. Så mös ner oss i soffan och värmde oss.

Idag så hade jag helst stannat hemma, har inflammationer i nästa alla fingrar, axlarna, ena foten, knäna och handlederna :( Fattar inte hur jag ens orkade gå till skolan egentligen, har för ont för att sitta typ... Idag skall i alla fall Anton ha körlektion och sedan ta en fika med sin mamma. Så jag får gå hem själv men jag skall nog ta bussen så jag inte faller ihop och inte kommer upp igen. När jag kommer hem ska jag försöka att ta en lång promenad med Donna, våran och mammas hund. Vi har delad vårdnad skulle man kunna säga :P

Nu ska jag ha dans och sedan gå ner till banken och sätta in pengar :)

1 kommentar:

  1. God tidig morgon älsklng! Ja delad vårdnad om vovven är smart när hon blivit gammal o inte alltid orkar med ståhejj lika mycket. Tack för gott kafe o god fika igår. A realy good time <3 <3 Love!!

    SvaraRadera