torsdag 25 november 2010

Kallt!

God morgon!
Idag blir det ingen skolan för mig har för ont för att kunna sitta på en stol hela dagen. Så det blir till att sitta hemma hos mammsen idag och ta det lugnt. Kl 16.05 ska jag ha utvecklingssamtal med min mentor, och hoppas att han ska prata med de andra lärarna om min reumatism. Och förklara att jag mår jätte dåligt under vintern och kommer vara hem en hel del. Eftersom jag är hemma idag ska jag plugga hela dagen typ, så jag måste sätta igång med det.

Men jag är glad idag för imorgon ska jag få träffa Frida =) Har saknat henne sjukt mycket. Hon är också reumatiker och gick i min klass i 8-9. Men när vi började gymnasiet flyttade hon upp till Hudiksvall för att gå en annan linje som inte fanns här nere. Så hon kommer till Uddevalla igår men ska vara med familjen så vi ska träffas och fika imorgon och ta igen lite missad tid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar