fredag 10 december 2010

God morgon!

Idag är jag fruktansvärt trött, igår var vi på torp och köpte färdigt alla julklappar, det tog 6 timmar :O Så nu är jag helt slut. Det blev dyrt men det är skönt att slippa julstressen :) Vi köpte även skor till lilla Donna, jag vet att det ser jätte fjompigt ut men allt salt fräter sönder tassarna så hon får stora sår, men i år ska hon inte ha några sår :) Anton fick nytt underställ och fleece + mössa och vantar till löpningen :) Själv köpte jag bara ett par strumpbyxor eftersom jag beställt en klänning på nätet jag ska ha på jul.

Idag ska vi hjälpa mormor att handla och senare på kvällen kolla på film och ha det mysigt hemma. Måste även städa, sjukt trisst men måste göras. Imorgon är det kalas för Antons styvmor så vi kommer att ha en super mysig kväll hemma hos dom :) Hoppas hon blir nöjd med det hon får av oss :)

Nu har jag naturkunskap sen har vi graf från kl 12.00-15.30 segt med då har jag i all fall tid att jobba i kapp det jag missat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar