tisdag 7 december 2010

Tröttsamt

Veckan började inte speciellt bra, först går min data laddare sönder och har inte 900:- till att köpa en ny, försov mig hela dagen igår och i dag har jag jätte ont :( Har en känsla att denna veckan kommer bli jobbig. Ska försöka få ta på företaget jag köpte laddare av och se om jag kan få en ny, det är knappt 3 månader sen jag köpte den efter som min första blev stulen på skolan -.-

Idag skall jag och älsklingen hälsa på farmor som flyttade i fredags och se om hon behöver hjälp =) Det är så mysigt att vara där :) Massa go fika :P Ska även komma i håg att ta kort på lägenheten och lägga upp, har totalt glömt det.

Kom även på häromdagen att man måste köpa massa julklappar snart :O Tur att jag har köpt till älsklingen i alla fall :) Nu är det bara resten av familjerna kvar -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar