torsdag 16 december 2010

Gone with the wind

Vilken morgon vi hade idag! Först försover vi oss och när vi ska gå inser jag att det pisseregnar ute :O Vart kom allt vatten ifrån?! Så vi pälsade på oss, paraply och allt, tar hissen ner och öppnar porten och märker att det är storm! Man gick 3 steg fram och gled 2 steg tillbaka på isen som ligger över hela Uddevalla. Det tog oss 45 min att gå hemifrån och ner till stan andra dagar tar det ca 20 :S

Igår satt jag, älsklingen, Victor och Klara (Antons storebror och lilla syster) och kollade på Sunes jul, och insåg verkligen att jag hade missat något! Herregud va roligt det var, skrattade så jag grät i 2 timmar xD Haha! Idag skall vi se fortsättningen då vi bara hann att se halva.

Just nu har jag världens tråkigaste lektion som jag tydligen har valt helt frivilligt, webbdesign -.- Mitt sämsta val av kurs! Samma tjöt hela tiden! Divtagg hit och divtagg dit. Bla bla bla är vad jag hör :P Ska snart ner till kyrkan i alla fall och lyssna på mammas genrep för julkonserten som är på fredag :) Ska faktiskt bli roligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar