onsdag 15 december 2010

Ont

Idag har hela min kropp sagt upp sig tror jag, har inflammation i nästa alla fingerleder värst i ena tummen och pekfingrarna :( usch. Orkar verkligen inte ha ont nu när det snart är jul och nyår vill kunna hitta på massa saker på lovet. Hoppas verkligen att det blir bättre. Amanda min syster var hos sin läkare igår, samma som jag haft, och hon sa att hon kunde skriva ut antiinflammatoriska mediciner till mig. Vilken är guld värt! Då kanske jag kan bli av med alla ond leder ett tag i alla fall.

Idag skall älsklingen och jag som sagt bara ta det lugnt och ha det mysigt. Så det blev lite extra kvalitets tid idag då vi gick ut och åt, det blev thailändsk mat :) Super gott och super mysigt!
Just nu ligger han och sover med hunden på magen och sitt huvud i mitt knä, båda snarkar :P ^^,

Min laddare har ännu inte kommit med super snälla Amanda i min klass lånade ut sin till mig =D Så nu kan jag lägga upp lite bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar