måndag 3 januari 2011

2011

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev här, det har verkligen varit fullt upp de senaste veckorna. Alla julklappar som skulle köpas och slås in, skolan, lägenheten och min älskling. Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter att starta om. Det kommer bli mycket pluggning ända fram till sommaren och sen kommer jag förhoppningsvis att kunna börja plugga direkt till våren igen på Högskolan Väst, och utbilda mig till sjuksköterska. Eftersom att sista ansöknings datumet är i april eller maj vet jag inte om jag kan söka. Men så fort skolan börjar ska jag träffa skolan SYO och se om vi kan lösa det =) Hade varit så skönt om jag kunde börja plugga redan till hösten så jag blir klar så fort som möjligt :)

Ikväll är vi hemma hos mamma, jag och min älskling. Vi skulle ha åkt hem men det blev inte så idag, eftersom bror min sover hos en kompis lånar vi hans säng så vi slipper krångla med buss :) Under ett antal timmar idag har mamma och jag planerat deras bröllop som hon och Robert skall ha nu till våren. Blir smått sugen att själv gifta mig men det får allt dröja några år till. Nu är alla kläder, mat, tårtor och dukning klart :) Kommer bli otroligt fint bröllop som går i vitt, rosa och silver. Plus att mamma är så vacker i sin klänning som hon skall ha! Här är den klänning som jag och Amanda skall ha som tärnor :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar