onsdag 13 april 2011

:'(

Idag måste jag lämna in min dator på lagning och får tillbaka den tidigast veckan efter lovet i värsta fall om 3 veckor :( Kommer känna mig helt handikappad :S Men det kanske är bra att vara utan dator lite, man har ju blivit lite smått beroende av den efter att ha haft den varje dag i skolan i ca 3 år :P

Idag ska jag möte upp David och vi köpa två Ikea hyllor för 50:- i stället för 200:- :-D Sjukt bra pris så jag ska hem och borra efter skolan. Vi har nämligen fått vårat köksbord nu så vi ska sätta en hylla över bordet =) Det är så otroligt mysigt att sista och äta vid ett vanligt köksbord, det känns mycket mer hemtrevligt med det vanliga bordet än vad det gjorde med barbordet. Det var ju väldigt praktiskt med barbordet men man tröttnade ganska snabbt på att inte kunna ha middagsgäster utan att behöva sitta i soffan. Så nu kommer de bli en hel del middagsbjudningar :D Kanske får tillbaka lusten att laga lite roligare mat och baka lite mer godsaker :)

Nu är det i alla fall bara ca 2 månader kvar till studenten och jag känner att man blir mycket mer taggad att satsa det sista på skolan nu :) Så nu gäller det att ge järnet det sista ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar