onsdag 6 april 2011

Möte

Nu sitter jag i skolan och väntar på att mötet ska börja, Amanda och Madde kommer om en timme ungefär men jag ville sitta och bara slappa vid internet lite :) Jag hoppas att mötet går bra och att allt löser sig, märkte igår att det är ca 200p som saknas för mig.. Inte bra alltså! Så vi ska se till att skolan löser det genom att vi får gå kvar till hösten, visst det är inte jätte roligt men vad ska man göra då? Måste ju få ett slutbetyg och se har man rätt till en fullvärdig utbildning, så de så! Så nu förbereder jag mig mental inför mötet så att vi får sagt allt vi vill. Har faktiskt skrivit en lite lapp med allt som ska tas upp så att det inte missas något :)

Jane är fortfarande jätte blyg man hon börjar att slappna av lite mer nu =) Oscar tycker att det är jätte roligt med en till katt nu han vill leka hela tiden men hon vet inte hur hon ska bete sig riktigt :( Hon bodde instängd på en vind från de att hon föddes tills för 4 veckor sen då hon blev intagen av Djurskyddet Bohuslän. Hon ska ju bli adopterad av en familj senare man Anton kommer vägra xD Han verkligen älskar katten även om han blivit biten och riven :P Här en en bild på lilla Jane :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar