tisdag 5 april 2011

God morgon!

Vaknade upp ensam och i ett regnigt Uddevalla idag, Anton har praktik och åker hemifrån kl 6. Idag är en riktigt seg dag och jag känner mig helt nere... Var på komvux och pratade med en SYO igår för att ta reda på lite om hösten. Fick bl.a reda på att om jag inte får ett slutbetyg för jag inte läsa upp matte B och om jag gör det måste jag ha ett högre snittbetyg för att komma i på högskolan, behöver 16.99 istället för 16.75 och det är ändå en hel del.. Så jag är verkligen inte peppad på att vara i skolan för tillfället. Men i morgon ska jag och de i klassen ha möte med rektorn och be dom lösa det på bästa sätt, just nu skulle jag kunna tänka mig att läsa ett halvår extra för att ha större chans att komma in på högskolan till våren. Så vi får se hur det blir, hoppas bara att de inte kommer och tycker ner oss eftersom att vi bara är tre stycken i klassen, det är ju ganska stor risk att det kommer bli så.. =/

Men jag sprang i alla fall en lite bit igår, även om det inte var g måste man börja någonstans :) Idag ska jag träna lite med pilatesbollen, städa och diska, har läst att man förbränner ganska mycket av att göra det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar