lördag 30 april 2011

Sol, klänningar och STUDENT!

Har äntligen fått tillbaka min dator från lagningen så nu är det vit och hel igen =) Dagen spenderas hos svärföräldrarna med fondue och monopol ikväll, sjukt mysigt! För tillfället sitter jag inne och tar en paus från solen, blir ju brun ändå ;-) Har redan fått en hel del färg och kommer troligtvis vara sjukt brun redan till studenten som är om ca 5 veckor! Helt sjukt att skolan är slut snart, otroligt skönt men lite trist att inte träffa mina kära klasskamrater mer =/ Men vi ska i alla fall försöka att träffas till hösten även om alla ska göra olika saker.

Med studenten som kommer börjar stressen att komma krypandes.. Ska läsa hela samhällskursen på 5 veckor :S Förstår inte hur dom har tänkt riktigt eftersom det är en ganska svår kurs men många prov och uppgifter. Men allt löser väl sig antar jag. Jag ska prata med min mentor om det på måndag och hoppas att vi kan komma fram till en lösning :) Har förövrigt hittat en jättefin klänning som jag skall ha och det är verkligen inte en klänning som jag skulle köpa i vanliga fall, utan den är typ i vitt bomull, med typ spets liknande struktur. Jag letade ju först efter en slät och stilren klänning men det slutade med en sockersöt klänning med volanger och spets :P Till den kommer jag troligtvis ha ett par vita ballerionor men är lite sugen på mina turkosa gladiator sandaler ;-)

Ne nu jag ska bege mig ut i solen och leka lite med Donna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar