torsdag 13 januari 2011

16 januari

God morgon!
Nu känner jag mig äntligen helt okej i magen :) Skönt att kunna äta mat igen, man känner hur all energi kommer tillbaka. Sjukt skönt. Är dock sjukt stressad över allt skolarbete, fick reda på att jag måste ha 16.75 i stittbetyg för att komma in på sjuksköterskeutbildningen galet högt! Själv ligger jag på 12-14 i snitt så jag måste verkligen lägga massa tid på skolan hela våren nu så jag kan komma in. Vill verkligen göra det så jag blir klar med min utbildning så fort som möjligt. Sen fick Anton reda på att han måste hoppa av skolan om han skall kunna läsa bygg nu till hösten. Sjukt dåligt att skolan inte har sagt eller försökt hjälpa honom tidigare än sista terminen. Dåligt plusgymnasiet!

Nu skall jag i alla fall gå på promenad med Emmelie :) Ska bli jätte trevligt, har inte träffast på jätte länge nu. Hoppas att hennes lilla bebis kommer snart också, han är beräknad till imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar