söndag 23 januari 2011

Söndag

Jaha då var det söndag igen vilket innebär tvättstugan -.- Det är någon det tråkigaste som finns! Hatar verkligen att tvätta i tvättstuga hade vart mycket bättre att köpa en egen maskin tycker jag men man är ju inte gjord av pengar direkt :( Så idag skall vi tvätta och bara ta det lugnt antar jag, hörde att det även skulle snöa idag men vi får väl hoppas att det blir vår snart i stället :) Vill plantera och göra fint på min balkong, min kryddor trivs inte i köket dom vill också ha vår =)

Just nu sitter jag och skratta lite smått åt Oscar som springer runt och är på världens bushumör. Anton sover fortfarande så jag passade på att lyssna på lite musik i köket och hade turen att kunna låna grannens bredband :D Men dom vaknar säkert snart och då börjar dom ladda ner så det kan man inte använda det :( Måste verkligen skaffa eget bredband man blir lite halvt handikappad när man inte ens kan kolla sin mail :S Ne nu ska jag ta och göra mig en kopp te och sätta mig i soffan och mysa ner mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar