onsdag 26 januari 2011

En solig dag i Uddevalla!

Trodde att jag såg i syne i morse när solen sken över Uddevalla! Det var ingen grå himmel, inget regn och ingen blåst :O Helt underbart med blå himmel och sol :) Idag har älsklingen och jag fika på cafét Röda rummet, kan inte fatta att vi missat det, som otroligt mysigt och jätte trevlig ägare. Kommer absolut att gå dit igen :) Har även satt in en ny spiral idag... Var sjukt nervös men det gjorde inte alls lika ont som jag förväntade mig, första gången gjorde det så sjukt ont att sätta in den men denna gången gick det jättebra :) Så nu håller vi tummarna för att den skall sitta kvar till 2016 :D Fast den kanske åker ut tidigare, får se vad som händer :) Anton har hittat en vuxen utbildning med bygg som inriktning. Han måste bara hitta en praktikplats så får han börja direkt och i så fall kanske det blir en liten bebbe nästa höst :) Men det beror helt på om jag kommer in på sjuksköterskeutbildningen ;)

I eftermiddag skall vi ut till torp med Emmelie, Tommy och lille Noah så klart :) Hon behöver köpa lite nya kläder till prinsen själva ska vi inte handla något, men det är sjukt mysigt att bara följa med och strosa omkring och kolla :) Längtar tills alla vårkläder kommer, då ska det shoppas :D Nu skall jag kramas lite med min älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar