måndag 31 januari 2011

Aj! :(

God morgon!
Idag är jag hemma med sjukt mycket värk i mina leder, ganska tråkigt, hade sett fram i mot att komma tillbaka till skolan efter praktiken. Jag hoppas att det blir bättre i morgon:) Anledning till all värk är att jag var på torp hela lördagen och sedan åkte vidare till Antons stora syster där vi åt god mat och såg på film =) Igår var vi hos Antons mamma och var ute på isen i Ljungskile viken, rätt fräckt att det fryser så. Har verkligen haft sjukt roligt i helgen men det har tagit hårt på mina leder. Väntar fortfarande på att få komma till en läkare som kan skicka mig till reumatologen på Uddevalla sjukhus. Har väntat sen i september nu :( Fattar inte riktig hur jag skall orka gå i skolan med all denna värk.. =/ Men allt löser sig väl :)

Denna veckan har Anton halkan, så nu närmar sig körkortet :D Gud va det ska bli skönt att kunna åka i väg själva :) Läängtar ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar