fredag 7 januari 2011

Ensam hemma

Idag så är jag ensam hemma, Anton har åkte till en vän och ska spela xbox hela natten. Just nu är jag hemma hos mammsen och lånar internet och har ätit go paj som jag gjorde :P Men om någon timma ska jag bege mig hemåt och städa bort alla julsaker! Fy va skönt det ska bli =P Är otroligt trött på alla tomtar och grejer min älskling har pyntat med. Jag som är pedantisk av mig har stört mig på det ända sen dom kom fram. Igår rök granen, som tack och lov är av plast (orka med alla granbarr som ligger kvar fram till påsk).

Idag var jag nere på stan för att köpa en present till Klara (Antons syster). Det blev ett linne med diamanter och glitter, hoppas att hon blir nöjd, själv hittade jag ett ur gulligt nattlinne eller jag vet inte riktigt vad man skall kalla det. Det är liksom en bh i spets med jätte mjuk tyll som räcker ner till rumpan :) Så med hela lägenheten för mig själv kan jag spela hög musik och dansa runt i mitt nya nattlinne ^^, Måste även ringa till min kära vän Emmelie som ska föda när som helst! :D En lite prins blir det :) Hoppas att han ploppar ut snart! :)

Åh, jag fick mitt nya schema idag! Snälla Plusgymnasiet vem orkar ha 2,5 timmars håltimma tre gånger i veckan?! Mitt största misstag de senaste åren har varit att välja Plus! Skolan verkade jättebra först men nu finns det inga kameror för dom är stulna sen saknas det ca 300p för att jag skall kunna ta studenten! Bra gjort plusgymnasiet! Vet inte riktigt hur man skall hinna med allt med skolan denna våren. Aja hoppas att allt löser sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar