måndag 10 januari 2011

Börjar skolan med att vara hemma med magsjuka -.- Sjukt onödigt! Men imorgon blir det i alla fall skola :) Blev smittad i veckan och var hemma en extra dag så jag inte smittar ner hela klassen. Det hade ju vart ganska skönt att slippa alla tvåor =P Imorgon skall jag i alla fall försöka prata med Marcus om min praktik, hoppas på att kunna ha två veckors praktik nu i januari då vi har ca 7 veckor att ta igen :S Ska i alla fall vara med min foto lärare Ulf Michal, ska bli kul, sist gång blev jag sjuk och missade en fotografering med Barbados. Ikväll ska jag försöka plugga massa samhällskunskap, så jag blir klar med den kursen. Sen är det bara matte B och en uppgift i historian som jag behöver fixa :) Skall även anmäla mig till högskoleprovet på fredag så jag får gjort det, vet inte om jag behöver ha gjort det för att komma in på sjuksköterska men det är lika bra att göra det, så är det gjort =) Nu måste jag fortsätta med pluggandet :)

// Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar